יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

המלחמה הקרה בין ישראל לעולם הערבי - כאשר ישראל לא משחקת

לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר איומים כנגד הקיום הישראלי, וצריך לזכור שאם אמפריות קמו ועלו אז קיומנו שלנו לא כזה ודאי. עצם העובדה שנולדנו למדינה שמאז שהיינו חיים בה היא הייתה קיימת - עלינו לזכור שזה לא דבר מובן מאליו!

ישנם אולי שניים שלושה איומים גדולים שעלולים לערער את קיומה של ישראל והבעיה הכי גדולה באותם איומים היא עצם העובדה שכל העולם כולל ארה"ב ישאירו אותנו לבד במערכה. האיומים הברורים הם נשק גרעיני - במצב כזה מדינה או ארגוני טרור עלולים להפעיל אמצעים כימיים או טילים גרעיניים וכדומה נגד מדינות ולשתק אותן - החל בהשמדת ישראל. אסור לנו לשכוח שנורא נורא קל לתת למחבל מתאבד חומר נפץ לשלוח אותו למקום הומה אדם ולסיים עניין (מה שכן לא חייבים לספר לו שמדובר בפצצה גרענית). עוד איומים הם מחבלים תוצרת בית. ערבי ישראל שמזדהים עם חבריהם בפלשתינאים ולא חסר כאלו. עוד איומים הם איומים צבאיים שמתגבשים על גבולותינו החל מהמלחמה שמנהלת סוריה נגד ישראל בעזרת זרועות איסלאמים כמו חיזבאללה ואפילו איראן שמזינה את חאמס.

אנחנו שוכחים שאנחנו לא נלחמים נגד פלשתינאים - אנחנו נלחמים נגד עוד המון מדינות שפשוט מזרימות סיוע, נשק, כספים ועוד ונלחמים בנו דרך אותם ארגוני טרור. זו למעשה שיטה שאפילו השתמש בה המערב (ארה"ב בעיקר) כאשר הם הזינו את המוג'הדין מלפני 30 שנה בטילי "סטינגר" שכיום משמשים את אל-קעידה להפיל מטוסים אמריקאים בעיראק.

כיום לא ניתן לצאת למלחמה בדרך הישנה - מדינה נגד מדינה, הרבה מנהיגים מבינים שכיבוש של מדינה לא יכול להתבצע ע"י חיסול וסילוק של כל האוכלוסיה או פלישה קרקעית - כל אותם שיטות ישנות יזכו את אותן מדינות להמון גינויים ופעולות נגד. לכן אותם מנהיגים (כרגע נדבר על מנהיגי ערב שרוצים בחיסול ישראל) מוצאים שיטות ל"גיטימיות" להתמודד עם הישות הציונית והאיום הציוני. להפוך אותנו בעצם ללא לגיטימים להגן על עצמו כאשר כל פעולה או תגובה שלנו גוררת גינויים וחקירות של ארגונים ברחבי העולם. כאשר אתה במלחמה תמיד תוכל למצא את האזרח הסובל. אבל בישראל האזרח הסובל נמצא בצד הפלשתינאי לא בצד הישראלי מכוון שאנחנו יודעים ויכולים להגן על עצמנו. וזה יוצר גינויים חריפים נגד כל פעולה ישראלית להגן על עצמה. זו תוצאה של המלחמה הקרה שמנוהלת נגד ישראל.

בעזרת מימונם של ארגוני טרור שכלפיהם לא יכול להיות שום גינוי בגלל שאין אליהם שום התייחסות מצד המערב דבר שנותן להם לגיטימציה להמשיך - כך כל מדינות ערב שמחפשות בהשמדת ישראל יכולות להמשיך ולהילחם נגד ישראל. וזה החל ממשטים, הפגנות פרו-פלשתינאיות, סרטים, מדיה, חדשות, מימון ארגוני טרור, פיגועים, טילים על מנת לגרור תגובה ישראלית שתזכה לגינוי עולמי ועוד.

ניצול הדמוקרטיה מקל על מלחמה קרה - הדמוקרטיה מאפשרת לאנשים כמו חנין זועבי שרוצים בהשמדת מדינת ישראל להיות בתפקיד פוליטי מאוד משפיע ואפילו מקבלת מימון מצד אותם אזרחים שהיא רוצה בהשמדת מדינתם. עוד ניצולי דמוקרטיה נגד ישראל אפשר לראות בכמויות החקירות של ארגוני "זכויות אדם" כמו שראינו "פעילי שלום" על המשט לעזה כך אנחנו צריכים להשוות ולראות חקירות אלו של "זכויות אדם" באותו האור - במיוחד לאור העובדה הכל כך ברורה שארגוני אלו בוחרים לשתוק כאשר זכויות אדם נרמסות במדינות אחרות. תקחו את התמונה שבה חיילי צה"ל נטרפים ע"י הטרוריסטים במשט לעזה ותנסו לחשוב איפה פה בדיוק צריך חקירה למען זכויות האדם.

המלחמה הקרה של ישראל
הסיפור העצוב במלחמה הקרה שלנו נגד מדינות ערב הוא - שאנחנו לא לוקחים חלק במלחמה והיא יותר חד-צדדית והתוצאה נראית על השטח. החל מהתחזקות חיזבאללה בתמיכת סוריה ואיראן (מימון חדש של איראן, תוכנית למסירת מידע מודיעיני מצד סוריה לחיזבאללה) ועד להחלשת עמדתה של ישראל בשיחות השלום וכמובן בדרך כל הצליבה של ישראל ע"י התקשורת הבינלאומי, הפגנות אנטי-ישראליות, החרמות אירופאיות ועוד.

שיטות הלחימה הקרה
לאחר שמדינות ערב הבינו שפלישה מלאה וכיבוש ישראל מכלל צדדיה קודם כל יכשל כמו שנכשל בעבר - גם אם יצליח אותו כיבוש ערבי על ישראל הוא יזכה לגינוי מצד העולם ואולי במקרה הטוב (שלנו) לתגובה (דבר לא סביר).
- מימון צד שלישי ללחימה הלא קרה
- שימוש בחולשות הדמוקרטיה כנגד המערב וכנגד מדינת ישראל
- יצירת פרובוקציות שגוררות חקירות 'זכויות אדם' שפוגעות בלגיטמציה הישראלית להגן על עצמה והטלת ספק בישראל מצד העולם
- חימום האזור ע"י ארגוני טרור, אמירות פרובוקטיביות, פיגועים, הזרמת נשק, יצירת איומים גדולים כמו נשק גרעיני
- לחימה פסיכולוגית נגד ישראל

אי אפשר לכבוש את ישראל מבחינה פיזית וקרקעית - כן אפשר לבודד אותה, להפוך אותה ללא לגיטימית, לממן ארגוני צד 3 שיבצעו את המהלכים הצבאיים כ"ארגוני טרור" שכביוכול פועלים לבד אבל בפועל ממומנים ע"י סוריה, איראן..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה