יום שבת, 7 באוגוסט 2010

יורים עלינו טילים, מחסלים חיילים בשיטחנו ואנחנו סותמים ת'פה

אם יצא לכם לראות את העדכונים האחרונים השבוע, התחלנו בירי של רקטות אל עבר אילת. למזלנו הירי הזה נהפך להיות גם הבעיה של הירדנים כי שם מת לו אזרח ירדני מסכן. אולי זה נכון שאנחנו צריכים לחכות שהאזרח האילתי הבא יהיה זה שיפגע מטילים ולא ירדני כדי שנחליט לעשות משהו בנידון. עושה הרושם שאנחנו כבר כל כך רגילים שיורקים עלינו (גם אם מדובר בטילים) אז אנחנו פשוט שוכחים מזו התחושה הבתולית הזו כאשר מישהו מנסה לחסל את האזרחים שלך בעזרת טיל. מה עם נזיפות? תחקירים? באלגן תקשורתי? מהלכים דיפלומטים? משהו.. לפחות רק כדי לא להראות כמו דחליל שעומד ומחכה לאויבים שלו.

אם אנחנו מתייחסים לירי של טילים ורקטות לעבר ישראל בקלות ראש אז איך המיצרים יתייחסו לזה? למה שלהם יהיה אכפת אם לנו לא אכפת. היום זה 6 טילים בעוד שנה זה עלול להיות ערוץ חדש של מתקפה נגד ישראל. אם את שנות האלפיים פתחנו באלימות של זריקת אבנים ואז השתדרגנו לטרוריסטים מתאבדים ולאחר מכן התחלנו לספוג רקטות ועכשיו פעולות ברובוקטיביות כמו משטים או ירי לבר חיילי צה"ל בשטח המדינה.. מה השלב הבא? איזה איום יש כבר למדינה שתחליט שהדרך הכי טובה לטפל ב"בעיה" הישראלית היא בעזרת פצצה אטומית או פיגוע כימי..

אחרי הירי של הרקטות שחשבתי שיותר גרוע מזה כבר אין החליטו חיילי צבא לבנון לירות באופן ישיר על חיילי צה"ל במחשבה שמה יקרה? מה קורה כאשר חיילים של מדינה אחת יורים על חיילים של מדינה אחרת כאשר שתי המדינות נמצאות במערכת יחסים מאוד רעועה? הלבנונים לא חשבו שעלולה להיפתח מלחמה על ראשם ולכן הם החליטו שלירות בחיילי צה"ל (מג"ד!) זה רעיון טוב?
אז בסדר נגיד שאנחנו לא עושים כלום נגד משט טרור (אפילו לא הסברתי) ונגיד שאנחנו לא עושים כלום על ירי רקטות כי לא היו נפגעים.. אבל כאשר יורים בחיילי צה"ל גם אז אנחנו בקושי עושים משהו? אני מניח שהחשיבה של הדרגים הבכירים בצה"ל היתה "איננו רוצים להיכנס לעימות נוסף נגד לבנון" .. אבל רגע, גם במחיר מותו של חייל צה"ל?

אז בסדר, לא נורא. אבל לפחות אפשר ללמוד קצת מהמהלכים הפרובוקטיבים של אויבינו? ירו על חייל צה"ל, האו"ם אומר שהירי בוצע כאשר החייל היה בשטחי ישראל (מעבר לגדר אבל עדיין בגבול שלנו), ארה"ב גם כן תומכת במה שנאמר ע"י האו"ם ואנחנו לא בוחרים להפוך את הדבר הזה לפרובוקציה תקשורתית ואפילו לא מנסים לבצע איזשהי פעולה מדינית, דיפלומטית, גינוי, מחאה, דרישות פיצויים משהו? מה עם וועדת חקירה נגד לצבא לבנון? שעל הדרך גם תחקור איך זה שארגון חיזבאללה שמוגדר כארגון טרור לכל דבר שולט במדינה.. אז ישראל היא מדינה דמוקרטית וארגוני זכויות אדם בוחרים לרדוף אותנו?! מה עם לרדוף אחרי ארגונים כמו חאמס שמשלב בין בתי-ספר, גני ילדים ובתי חולים במלחמה נגד ה"כיבוש". למה ישראל לא דורשת ועדות חקירה נגד דברים כאלו? נגד ירי על חיילי צה"ל בשטחי המדינה, נגד דיכוי העם הפלשתיני ע"י חאמס, נגד שימוש באזרחי עזה כמגן אנושי ונגד שילוב של ארגון טרוריסטי בממשלת לבנון. את ישראל מגנים ומדינות שתומכות בטרור ואפילו נותנות יד לטרור לא מגנים אפילו?!

גלעד שליט

עלינו לזכור דברים חשובים, מדינת ישראל עושה את מה שהיא עושה כדי להגן על ביטחון אזרחיה לא כדי "להשמיד" אף אחד (מטרתו של חאמס) ישראל נלחמת נגד טרוריסטים לא נגד אזרחים (כמו שחאמס עושה) ישראל מפרידה בין אזרחים ישראלים לצה"ל ובין אזרחים פלשתינאים לבין מחבלים (בניגוד לחאמס שאפילו את אזרחיו מוכן להרוג) ישראל פועלת אך ורק כאשר פועלים נגדה (ולא יוזמת פעולות כמו חטיפת חיילים כמו שהחמאס עושה) ישראל מאפשרת ביקורים הומניטארים לכל האסירים הביטחוניים במדינה (מתי שליט קיבל ביקור של הצלב האדום - מישהו מגנה את זה?) והכי חשוב מדינת ישראל אפילו מאפשרת כחלק מהיותה מדינה דמוקרטית כניסה של אנשים כמו חנין זועבי (שלקחה חלק פיזי במשט) להיות בכנסת - אז באופן דמוקרטי אני קורא לכולנו ללכת ולהצביע על מנת להחליש את כוחותיהם של אנשים כאלו בכנסת ובמדינתנו.

באהבת המולדת,
המבקר.



5 תגובות:

  1. Doctor Anwar Asaad Al-Shukairy.

    Born: Circa 1910 - murdered: June 8, 1939.

    Perpetrators of his murder: Mufti Haj Amin al-Husseini's gang, with help from Anwar's own brother Ahmad Shukeiri.

    (Ahmad Shukeiri did this crime around a year before he and his surroundings were cheering, praying for Hitler [as he wrote in his 1969 book] then actively helping Hitler [as testified in Congress in the 1960s] and who justified the Holocaust in 1946 [B'nai B'rith, July.12.46] and had endorsed Neo Nazis at UN on Nov.30.62 [on UN records and reported by ADL and others, with JTA and B'nai B'rith reported Shukeiri was fired over this].
    Earlier, on Oct.17.61, he invented the apartheid slur.
    Infamous for his genocidal urge when he uttered in June 1967 that "none of them will survive."

    __

    דר. אנואר שוקיירי. נולד בערך ב-1910- נרצח ב-8 ביוני-1939.

    מבצעי הרצח שלו: הכנופיה של המופתי חאג' אמין אל-חוסייני, בסיוע אחיו של אנואר, אחמד שוקיירי.

    אחמד שוקיירי ביצע את הפשע הזה בערך שנה לפני שהוא וסביבתו הריעו, התפללו להיטלר [כפי שכתב בספרו ב-1969], ואז עזר באופן פעיל להיטלר [כפי שהעידו בקונגרס בשנות ה-60] ומי שהצדיק את השואה ב-1946 ['בני ברית', ביולי 12.46] וקידם ניאו-נאצים באו"ם ב-30.62.11 [על פי רישומי האו"ם ודווח על ידי ה'ליגה נגד השמצה' ואחרים, כאשר 'סוכנות הידיעות היהודית' ו'בני ברית' דיווחו ששוקיירי פוטר בשל כך].

    מוקדם יותר, ב-17.10.61, הוא המציא את השמצת האפרטהייד.
    ידוע לשמצה בדחף הההשמדה שלו, כאשר אמר ביוני 1967 כי "אף אחד מהם לא ישרוד".

    __


    أنور الشقيري.

    مولود: حوالي عام 1910 - قُتل: 8 يونيو 1939.

    مرتكبو مقتله: عصابة المفتي الحاج أمين الحسيني بمساعدة شقيق أنور أحمد الشقيري.

    ارتكب أحمد الشقيري هذه الجريمة حوالي عام قبل أن يهتف هو ومحيطه ، يصلي من أجل هتلر ثم يساعد بنشاط هتلر والذي برر الهولوكوست في عام 1946 وأيد النازيين الجدد في الأمم المتحدة في 30 نوفمبر / تشرين الثاني.

    في وقت سابق ، في 17/10/61 ، صاغ افتراء الفصل العنصري.
    اشتهر بحملته للإبادة ، قائلاً في يونيو 1967 "لن ينجو أي منهم".


    ____________

    https://nli.org.il/he/newspapers/mar/1949/10/21/01/article/22

    אריה דיסנצ'יק, 'לילה בבית שוקיירי בעכו' , מעריב, יום ו' כ"ח תשרי תש"י, 21 באוקטובר 1949:
    "שני הרוצחים נתפסו ובעת המשפט הודו, כי נשלחו בידי המופתי לרצוח את שוקיירי הצעיר.
    חקירה נוספת העלתה, כי יד אחיו, אחמד שוקיירי, ברצח הד"ר אנוור שוקיירי."

    Aryeh Disenchik, 'Night at Shukeiri's Home in Acre', Maariv, Friday, October 21, 1949, pp.2,11:
    "The two murderers were apprehended and at trial confessed that they had been sent by the Mufti to murder the young Shukeiri.
    Further investigation revealed that the hand of his brother, Ahmad Shukeiri, was involved in the murder of Dr. Anwar Shukeiri."

    השבמחק
  2. הליבה ב'סכסוך' במזרח התיכון עוסקת באי-סובלנות אנטי-יהודית



    * חוסר הסובלנות התחיל בעיקר מאז שייח' סולימאן אל-טאג'י אל-פארוקי כתב שיר שנאה בעיתון פלסטין ב-8 בנובמבר 1913, תוך ערבוב של רעיונות קוראניים עם סטריאוטיפים אנטישמיים עתיקים. אחר כך על ידי אל-חוסייני בשנות ה-20. המופתי גם בחר "להאמין" בעלילת דם עתיקה.

    * מרץ 1933, תוך שבועות של עלייתו של היטלר לשלטון, המופתי כבר פנה לקונסול הגרמני והציע ברית.

    * מאי 1933, עיתון פלסטין האדיר את היטלר כ"אצילי" והצדיק את רדיפת היהודים.

    * ספטמבר 1933, עיסא בנדאק, עורך הדו-שבועון הרדיקלי סואת' אל-שבאב, יצא לפריז כדי לקבל הנחיות מקבוצת גרמנים וערבים על "ניהול תעמולה נאצית" בפלסטין.

    * איברהים א-שנטי ב-1934 הקים את העיתון "עד דיפאא" היה מאוד בעד היטלר.
    (מלבד המקרים שהוא נאלץ למתן את הטון שלו תחת צנזורה בריטית ואיום בהשעייה).

    * מאי 1935, כשחזרו הנציגים מוועידת נוער ערבי בחיפה, רכבתם לעפולה נשאה צלב קרס שעל אחד הקרונות כתוב בגיר ומתחתיו כיתוב בערבית "גרמניה מעל הכול".

    * יוני 1935, ערבים בחיפה הקימו מועדון נאצי, הנקרא 'ירח אדום', ממומן היטב על ידי הנאצים. "מתארגנות קבוצות של צעירים ערבים לבושי חום".

    * 1936, המופתי הגדול עם ג'מאל אל-חוסייני הקים את ה-פותאווה לפי דגם הנוער ההיטלראי.

    * 1936-1937, ספרו של היטלר מיין קאמפף - רבי-מוכרים בקרב ערבים רדיקליים בפלסטין.

    * ינואר 1937, אוני עבד אל-האדי של איסתקלאל אמר למגזין הנאצי: "ערבים חובבים את הנאצים".

    * 1937, לקראת ועידת בלודן, שלח המופתי הגדול (לאחר שנשאשיבי עזב את הוועד הערבי העליון) אזהרה (רשמית על ידי הוועד הערבי העליון) למדינות ערביות אחרות (כולל לבנון) במזרח התיכון שלא לקבל יהודים. . המופתי שלח גם חוברת שנאה לוועידה. הוא שימש ב-1943 בגיוס מוסלמים בוסנים של ה-אס.אס.

    השבמחק
  3. * ספטמבר 1938, כמאה נציגים מפלסטין ערבית בכנס הנאצי בנירנברג.

    * מאי 1939, עוני עבד אל-האדי של איסתקלאל נפגש עם פקידים נאצים בברלין.

    * רדיו 'קול הערבים' של יוניס בחרי, קיבל חיזוק במיוחד על ידי המופתי לאחר 1941.

    * סקר של מר סארי סקאניני בפלסטין בפברואר 1941 מצא כי 88 אחוז מהערבים תמכו בנאצים.

    ** גם לא היו תירוצים ל: ההסתה של המופתי (יחד עם ערבים נוספים, כולל מפלסטין: אכרם זואיטר ודארוויש אל-מוקדדי) לטבח פרהוד ב-1941 שבו יש אומרים שמתו אפילו אלף. היה אונס קבוצתי וילדים הושלכו למים לעיני הוריהם); או קורא (בקולו לשדרנים הערבים מברלין) לכל הערבים "להרוג את היהודים באשר הם - זה נעים לאללה"; או תכנון שריפה בעמק דותן שליד שכם, בין היתר.

    * תלמידו אחמד שוקיירי (שעזר לכנופיית המופתי להרוג את אחיו ד"ר אנואר שוקיירי ב-8 ביוני 1939) ושותפו ג'מאל אל-חוסייני, שניהם הצדיקו את השואה ב-1946.

    * המופתי הלא-קדוש הנשוי, בילה את שנות המלחמה 1941-1945 בברלין, מוקף בנשים גרמניות וקיבל הרבה כסף.

    * אגב, לא רק המופתי עבד עם הנאצים. היו אתו כמו 200 ערבים, בעיקר מפלסטין [א"י].

    * לאחר המלחמה, זכה המופתי לצהלת האחים המוסלמים במצרים.
    האנטישמי הנאצי הידוע לשמצה יוהאן פון לירס (עומר אמין) התקבל במצרים על ידי המופתי והוא הפך ליועץ הפוליטי של מחלקת המידע תחת מוחמד נגיב וגמאל עבד אל נאצר. הוא עזר גם לנאצי ארנסט-וילהלם שפרינגר להימלט למצרים.

    * 1946, אף על פי שהמופתי "לא הורשה להיכנס לפלסטין, הליגה הערבית התקין אותו כעת כמנהיג החדש של הערבים הפלסטינים עם תקציב שנתי של 10,000 ליש"ט."

    * 1947, ערבים מגייסים נאצים לשעבר כדי להילחם ביהודים. בסך הכל, כמה מחקרים הראו, בסביבות 1,000 מהם.

    * 1947, עיסא נח'לה עבד עבור המופתי בוועדה הערבית העליונה, לאחר מכן התסיס בארגנטינה, ואז חזר לארה"ב והפיץ תעמולה במשך עשרות שנים (שנות השישים, השבעים, השמונים) עם ניאו-נאצים.

    השבמחק

  4. * 1947-1948, הנהגה ערבית כולל המופתי, אמרה לערבים של א"י פלסטין לעזוב את האדמה עד "ניצחון".

    * הליגה הערבית עבדה עם ניאו נאצים על דרום אמריקה בשנות ה-60. והטרוריסטים הפלסטינים היו מקושרים עם ניאו-נאצים בשנות ה-60 כמו עם פרנסואה ז'נו, אש"ף קשור לנאצים או/ו ניאו-נאצים בשנות ה-70-1980, ביניהם: אוטו ארנסט רמר, L'Oeuvre Francaise, קרל היינץ הופמן, אודו אלברכט, וילי פוהל / ווס.

    * תשאלו את עצמכם, אילו כל הישראלים היו ערבים-אתניים או רובם מוסלמים, האם היה אז בכלל סכסוך? = "גזענות ערבית!"

    * לחזרה למולדת היסטורית אין שום קשר ל"גזענות" והתעמולה ההיטלריסטית של 2001-דורבן, במיוחד של איגוד עורכי הדין הערבי ואחרים, הראתה את האירוניה המרה של גזענים המסויים כ"אנטי גזענים".

    * אי אפשר לנתק קנאות מהמצאתו של אחמד שוקאירי את האנלוגיה הכוזבת של ה"אפרטהייד" ב-1961 (קצת יותר משנה לאחר שקידם קבוצה ניאו-נאצית וציטט את מאמר הניו יורק טיימס ב-16 בספטמבר 1962, שלמעשה קובע האופי הנאצי של הקבוצה), או של פעילותו האנטי-ישראלית של עומר שקיר מאז 2010 והתעללות בקבוצת HRW [משמר-זכויות-האדם] ב-2021 עבור תעמולה זו בזיוף או מצג שווא של עובדות ובאמצעות שינוי ההגדרה של אפרטהייד כך שתתאים לתעמולה שלו.

    * להלל את היטלר, להכחיש את השואה וליצור (שנאה, ממניעים גזעיים) השוואות מזויפות להתנגשויות ואמצעי אבטחה - מתרחשות בבת אחת.

    * אם בתעמולה קנאית אנטי-ישראלית יש אמת כלשהי, אז למה הישראלים ממשיכים להסתבך בצרות, לסכן את חיי חייליה ואפילו להמציא אמצעים רק כדי למזער קורבנות ערבים כשרודפים אחרי מחבלים?
    עד כמה העולם הערבי יודע על יחס מועדף לערבים על פני יהודים, לרבות בהחלטות בתי המשפט, באקדמיה, בתעסוקה ועוד?


    * אם ההנהגה הערבית או ה"אקטיביסטים" האנטי-ישראליים, מודאגים יותר מחיי ערבים מאשר בהשמצת ישראל - אז מתי בפעם האחרונה גינו את השימוש באזרחים כמגן אנושי, בתי ספר, מקומות תפילה או ירי מסיבי בשטחים מאוכלסים אזורים?


    * 113 המורים של אונר"א בין השנים 2015-2022 שעסקו בטרור ורבים באנטישמיות, כולל תעמולה פרו היטלר.

    * דרך אגב, התקפות ה-טיק-טוק (מאפריל 2021) של ערבים רבים וקבלת אלפי פידבקים מערבים אחרים הם פיגועים נגד יהודים אדוקים בירושלים ש(רובם) אינם ציונים ואף מסרבים לשרת בצה"ל. אותו דבר הוא הקריקטורות האנטישמיות, (בעבר ובהווה), בתקשורת הערבית, לעתים קרובות של יהודים אדוקים כאלה גלויים בבירור. הגרוע ביותר הוא, מעשי הטבח בטרור המכוונים ספציפית לקהילות כאלה בערים שונות. מה ששוב מראה את המוטיבציה הבסיסית של 'גזענות ערבית' מאחורי הכל, באופן עקרוני.

    השבמחק
  5. Twisted "racism" mini guide on the Arab vs Israel "conflict":

    * Rule number 1: "racism" terminology can only be hurled at the ones most victimized by bigotry - past and present (including at the ME conflict), AKA Jews.

    * Racist-Arab Islamist-bigots terrorist targeting specifically Jews to murder, to injure - "freedom fighting."

    * The em-masse BDS: "HitlerDidntFinis.TheJob.YouAreModernDayNazis.AllahBlessHitle..NazisWereGood.HitlerGood.Netany...Hitler.
    HitlerWasRi.ht.GazaIsConcentrationCamp.NoGasChambers.50HolocaustsEveryday." = "innocent [sic] Palestinians"

    * Mothers, teachers child-abusers: pushing, indoctrinating kids for racist Intifada, jihadism = "UN's children "

    * Islamist hate sermons, (mosques are under "moderate" PA control and guidance, not to mention Gaza under' Hamas) with or without the 'ages and pigs' thing - ignore.

    * Raw apartheid envisioned judenrein "Palestine" state (see Mahmoud Abbas in 2010-2012) - "justice"

    * Fence erected to prevent (at least diminish) genocidal homicide bombers - apartheid [sic]

    * Raw racism, apartheid, punishing Arabs selling land to Jews. - ignore.

    * Legitimate Israeli worries for security - "racism"

    * Arab on Arab epidemic violence - Blame da juuz.

    * Preferential treatment for Arabs in Israel: in Academia, employment, court cases, illegal settlement enforcement (Vs Jews) = ignore.

    השבמחק