יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

הדמוקרטיה מחלישה אותנו

לא שלא טעו - אני אוהב חופש דיבור, אני אוהב את כל הזכויות הניתנות לי ע"י הדמוקרטיה אבל אני גם קצת חושש מהחולשות הגדולות של הדמוקרטיה והקפיטליזם אבל לא אני בכלל ובכלל לא בדרך לקומוניזם. בדמוקרטיה לפי אופיה הבסיסית, כוחו של הרוב במדינה ועוד כל מיני פריבילגיות וזכויות שאומנם אכן מאפשרות חופש דיבור ומתירות לנו את החופש העצום שבו אנחנו חיים - גם מאפשרות לאנשים מאוד מפקפקים לבצע פרובוגנדה שמערערת את קיום המדינה ופוגעת בזכות המדינה להגן על עצמה לצאת ללא כל עונש ולמעשה להיות חלק מהכנסת ואפילו לקבל כסף מהממשלה.

ואני מדבר על חנין זועבי, שבחרה ברוב חוצפתה לגנות את צה"ל, לומר שלא ראתה "פעילי שלום" עם מקלות וסכינים בזמן שצולמה בסרטון עומדת מולם, טענה שצה"ל נמנע מלחלץ את הפצועים בזמן שהיא תועדה בסרטון מתווכחת עם קצין בשייטת ועם רופא בשייטת ומונעת מהם לפנות את הפצועים. אילו עוד סימנים ואילו עוד הוכחות מדינתנו צריכה על מנת להגיע למסכנה שקיומם של אנשים כמו זועבי עלול להוביל אותנו לסוג של אבדון.

אפשר לראות את הדמוקרטיה הנאורה במדינות אירופה מנוצלת ע"י האיסלם בהגירה המונית, במלחמה נגד הרשויות, בפגיעה במעמדה של האישה, באכילה איטית של כלכלת אירופה שכן כל משפחה מוסלמית כוללת אפילו 10 נפשות בעוד שמשפחות אירופאיות ממוצעות כוללות בקושי 3.5 נפשות למשפחה. צריך לזכור שכל אותם "זכויות דמוקרטיות" כמו חוק חינוך חינם, ביטוח רפואי חינם, תרופות, ביטחון ועוד הם חינם לאזרחים אבל זה לא חינם למשלמי המיסים - דברים כאלו עולים הון עתק לממשלות אירופה והגירה נוספת של עוד מוסלמים וקצב ילודה ענק רק מרוקים את כיסו של משלם המיסים האירופי.

לאירופים יש גידול של 1.8 בשנה באוכלוסיה, בעוד שלאוכלוסיה המוסלמית אנו מגיעים ל 4-5 אחוזים. הבעיה באה היא שע"פ מחקרים הבינו שפחות מקצב גידול של 2.1 אוכלוסיה לא יכולה לשרוד. אז מצד אחד יש לנו את המוסלמים עם קצב גידול עצום, הגירה עצומה ומצד שני אין הגירה של לא מוסלמים לאירופה וקצב הגידול בקרב הלא מוסלמים עומד על פחות מהמומלץ דבר שעלול להוביל לגדילה עצומה בכמות המוסלמים באירופה וירידה בכמות הלא מוסלמים באירופה.

הדמוקרטיה מאפשרת לנו הרבה דברים בחיי היום יום אבל היא גם עלולה לפגוע בנו קשות, שכן הדמוקרטיה מדברת על כוחו של הרוב אבל אין הגדרה לאותו רוב. ואיך אותו רוב יכול להיווצר? אם יווצר בישראל רוב של ערבים בעתיד אז אותה דמוקרטיה לא בהכרח תישמר מכוון שאותו רוב יפזול לכיוון של משטר שלטון ע"פ חוק איסלאמי וכאן תבוא סופה של הדמוקרטיה.

הדמוקרטיה באיסלם מאפשרת הפיכה למשטר שונה לחלוטין מאותה דמוקרטיה ואני מאמין שאם לא יהיה שינוי כלשהו אז כל אותן מדינות מערביות דמוקרטיות עלולות ליפול לא בגלל איזשהו נק גרעיני מסוכן אלא תהיה נפילה של המשטרים הדמוקרטים מפנים - כבר ראינו שאימפריות גדולות נפלו בגלל נושאים פנימיים ולאו דווקא בגלל פלישה של צבא גדול אחר.

עוד על הדמוקרטיה ע"פ האיסלם אפשר ללמוד על פי המתרחש בטורקיה בספטמבר הזה. מצב שבו ראש הממשלה ארדואן עוקף את הסמוכיות שלו ובעזרת משאל עם מעביר על מיני "זכויות אדם" ועל הדרך מספר סעיפים קצת מפוקפקים שנראים כאילו לטורקיה פתוחות 2 דלתות - אחת לכיוון שלטון איסלאמי ואחת לכיוון דמוקרטיה. אבל לצערנו כבר למדנו שלדמוקרטיה יש חולשות משלה ובכל זאת אחוז ניכר מהאוכלוסיה בטורקיה הם איסלאמים אז ייתכן שהעידפות לסוג שלטון יהיה דווקא לשלטון מוסלמי ללא שום "חולשות" שהופכות אותו לסוג של דיקטטורה. אבל נו טוב, מתי לאחרונה ראינו בחירות של מדינה ערבית אחת? אילו מדינות ערביות מקבלות מגוון שונה של מנהיגים כל כמה שנים? הרי אין אפילו מדינה ערבית אחת שבה השלטון במדינה לא מועבר מאב לבן או בין המשפחה וכדומה. אבל טוב שיש ישראל דמוקרטית - שנגדה האו"ם יכול להתנגח על "זכויות אדם", שנגדה האירופאים יכולים לגנות, שכלפיה יהיו עוד חרם ועוד שנאה. טוב שיש ישראל דמוקרטית שמאפשרת למתנגדי המדינה לקבל כסף מהממשלה ועוד לשבת באותה שורה עם מנהיגי המדינה וח"כים.  הרי מה האו"ם יכול להגיד נגד מצרים ושיטת הירי ואחר כך לשאול כלפי פליטי סודן שמנסים לברוח, לא למצרים אלא אלינו לישראל. מה לעזאזל אותם פליטים מחפשים בישראל ולמה הם עוברים את מצרים ומדברות רק כדי להגיע למדינה שגם אם אתה מהגר לא חוקי בכל זאת תקבל יחס של אדם. גם אם אתה רוצה להשמיד את ישראל יהיה לך סיכוי טוב להיות חבר כנסת.

בטרור אי אפשר להילחם בעזרת צבא. הרי גם אחרי 8 שנות מלחמה בעיראק ועושה הרושם שאותה מדינה לא מאמצת שום דמוקרטיה ושום נעליים כי גם הם מבינים שנגד טרור לא ניתן להילחם בעזרת דמוקרטיה וצבא. טרור זה סוג של כפפה אל מול הדמוקרטיה אבל כפפה שפשוט מתאימה לנצל את כל חולשותיה של הדמוקרטיה - רוצים להביס דמוקרטיה? תשתמשו בטרור. הרי שגם כאשר ישראל מחסלת "פעיל שלום" ששולח טילים לשדרות יש גינוי כלפי ישראל והיא צריכה להסביר את עצמה כמדינה דמוקרטית ולתת דין וחשבון למה הרגה טרוריסט. זה מגיע למצב שבו אין לך כח כדמוקרטיה להביס את הטרור, בגלל היותך מדינה דמוקרטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה