יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

מדינה וחצי לערבים חצי מדינה ליהודים

אנשים ממהרים לשכוח שבישראל לא חסר ערבים, אם תשאלו ערבי-ישראלי אם הוא רוצה לחיות בפלסטין ולהחזיק את דגל פלסטין ולחיות תחת שלטון של פת"ח או חאמס. אני מאמין שרובם ישמחו להישאר עם תעודה כחולה ולהיות תקועים בין ישראלים לבין פלשתינאים. הרי פה הערבים מקבלים ביטוח בריאות מהטובים במערב בחינם, חינוך חינם 12 שנות לימוד, מערכת משפטית הוגנת, נציגות בפוליטקה (גם אם המנהיגים שלהם רוצים בהשמדת מדינתנו), שיוויון הזדמנויות במוסדות חינוך גבוהות (משריינים להם מקומות על חשבון ישראלים אחרים), קצבה, השלמת הכנסה, דמי אבטלה - ישראל היא מדינה מאוד סוציאלית (תומכת בשכבות החלשות).

העניין הוא שלאחרונה חשבתי על נושא של "מה יקרה אם יהיה שלום?" והגעתי למסכנה אחת: יהיה פינוי כלשהו של יהודים מאיו"ש משמע איו"ש תהיה מדינה של 99% ערבים. אבל בישראל עדיין יהיו 20% ערבים ובנוסף ע"פ הסכם השלום יוחזרו לישראל עשרות אלפי ערבים אפילו מעל מאה אלף. דבר שרק יגדיל ויגדיל את האוכלוסיה הערבית בישראל.

עכשיו אין לי כל רצון להעליב אף ערבי-ישראלי ואין לי בעיה נגדו אבל אני די רוצה שהמדינה תשמור על רוב דמוגראפי יהודי. צריך לזכור גם שאותם 20% ערבים הם גם צבא חלש ב-20% כח אדם. פחות יהודים\דרוזים\בדואים (שגם משרתים בצה"ל) משמע צבא יותר חלש. הרי הערבים לא ילחמו עבורנו נגד פלסטין לא?

לכן הגעתי למסכנה הסופית שאם יהיה שלום תהיה פלסטין עם 100% ערבים, וישראל עם 30% ערבים ועם קצב גידול שלהם זה יגיע ל "מדינה וחצי לערבים וחצי מדינה ליהודים"


כשאחמדינג'ד מכריז ש"לישראל אין מקום במזרח התיכון" או שהוא מתכנן "להשמיד את מדינת היהודים" אסור לפרש את מה שהוא אומר כפי שזה נשמע. לא בהכרח מדובר במלחמה חזתית נגד ישראל ולא בהכרח מדובר בהטלת פצצת אטום גרעינית על ישראל.
חיסול מדינת ישראל יכול לנבוע גם מתוך המדינה, החל מאותם ארגוני שמאל שפוגעים בלגטימציה של ישראל להגן על עצמה ועד לאוכלוסיה הערבית הגדולה שקיימת בישראל. לא חסר דרכים שבהם אפשר להשמיד מדינה ואחת מהם היא מתוך האוכלוסיה עצמה, הפיכה אזרחית. מה יקרה ביום שבו יהיו 35% ערבים (ועוד אחוזים רבים שמאלנים) וכל אלו יתקוממו בהפיכה אזרחית נגד המדינה? צה"ל יכול להילחם נגד אזרחיו?(כאמור אזרחיו אחרי הכול ערבים או לא) ואיך בדיוק? הרי צה"ל מתקשה להתמודד עם הפגנות בבילעין ונעלין ולא חסר פרובוקציות שנוצרות נגדנו גם ככה אז מרד אזרחים של ערביי ישראל נגד המדינה עצמה?

בנוסף מבחינת שטחים,
הבעתיות ביהודה ושומרון היא שהשטחים הללו מכניסים את כל ארגוני הטרור עמוק עמוק לתוך מרכז ישראל (פיזית ממש ממש בפנים). הדבר ימנע מאיתנו אפשרות להגן על העורף ת"א גוש דן וכו' מצד אחד אבל מצד שני יהפוך את כולנו למאוחדים. זה לא כבר שדרות שתחטוף טילים ביחד עם הדרום או הצפון שחוטף מחיזבאללה. אלא המרכז - גוש דן הוא זה שיחטוף בראש וחזק.
היתרון (?) שבטילים שמגיעים מלבנון עד ת"א או מעזה עד ת"א הוא לא רק שהם נורים למרחק עצום אלא שהגודל של הטילים הוא עצום בפני עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה