יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

הסכם שלום כביטחון לעם ישראל

אם נסתכל על נסיונות הסכמי שלום שאנחנו מנסים לבצע כאן וגם בעבר נוכל להבין מהר מאוד ולראות שגם בהסכמי שלום שחקוקים בהיסטוריה אותם הסכמי שלום לא רק שפגעו בביטחון המדינה אלא גם הפכו אותה ליותר חלשה והובילו למותם של המון אנשים.

הפרים של הסכמי שלום זה לא דבר כל כך רחוק מאיתנו, אפשר לראות שכאשר גרמניה הנאצית שעלתה לשלטון באופן יותר הרבה יותר דמוקרטי ממה שהולך במדינות ערב ה"מערביות" ועם הסכמי השלום שלה עם מדינות בגבולותיה הפכו את אותן מדינות לשאננות ולחלשות - הן קמו עם הסכמי השלום במחשבה שההסכם שווה ערך לחומת מגן ענקית, לצבא עצום, לטנקים ולמטוסים אבל שכחו שרק מדובר בנייר.

הסכם שלום עם הפלשתינאים

ההסכם שלום שלנו עם הפלשתינאים רובנו שוכחים - שהוא חצוי, רק 50% מכלל הפלשתינאים יכנסו להסכם שלום וזה עושה רושם שלא כל כך מפריע לראש הממשלה שלנו - כאילו שעזה היא לא בעיה עבורנו ונוכל להמשיך לחסום עוד משטים ועוד הפגנות נגדנו ועוד פרובוקטציות כמו מטוסים אל תוך עזה וכדומה.
בנוסף צריך לעשות הבדלה בין כוחות צה"ל באיו"ש לבין כוחות פת"ח באיו"ש באותה מדינה שהפת"ח סולק מעזה כך גם הוא יכול להיות מסולק מאיו"ש. עוד גורם חשוב שעליו צריך להסתכל הוא שפת"ח לא יטרח להשתמש במחסומים של צה"ל על מנת לסכל פיגועים - התנועה באיו"ש תהיה חופשית למחבלים. שלא נדבר על מעצרים ועל טכנולוגיה על מידע מודיעיני ועוד. במילים אחרות, כשצה"ל נמצא באיו"ש הפעילות הטרוריסטית מאוד נמוכה - כשצה"ל יצא פיגועי טרור יתחילו להתחזק. לחאמס עדיף להתמודד באיו"ש עם הפת"ח יותר מאשר עם צה"ל, השב"כ, המשטרה ועוד. ואני בטוח מאוד שהחאמס לא יהסס לפגוע בפיגועי טרור גם בפת"ח וגם בתומכיו. כי זו השפה שהם מכירים. לכן הסכמי שלום איתם לא שווים כלום - בטח ובטח שלא ברגע האמת. במצב לדוגמא של מלחמת עולם שלישית או מלחמה מאוד גדולה בין כמה מדינות גדולות - זו סיטואציה שבה האיסלם הקיצוני ינסה לעשות "עלייה" רק לא מהסוג שאנחנו מכירים "עלייה" לישראל אלא יותר לכיוון של ניסיון מחיקת ישראל - הרי כבר יש קריאות מצד מנהיגים ערבים ואפילו אבו מאזן כבר אמר בעבר שאם אומות ערב יעזרו לו וכולם יתקפו ביחד את ישראל יחד איתו אז הוא יוכל לחסל ולהביס את ישראל.


לסיכום הסכמי שלום עם מדינות כלשהן, לא משנה מדינות ערב או מדינות אירופאיות נאורות או כל מדינה אחרת. לא צריך להוריד את המושכות של מדינת ישראל מביטחונה לגבי הגנה צבאית וכדומה. שאננות בשל "הסכם שלום" עלול להוביל אותנו לסוף מר. בנוסף הסכם שלום לא שווה ערך מבחינת ביטחון לצבא גדול, טנקים, מטוסים טכנולוגיה והכי חשוב חיילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה