יום שישי, 17 בספטמבר 2010

מלחמה היא לא דבר פופולארי

בעידן שבו אנחנו חיים, ככל הנראה מדינת ישראל עדיין לא השכילה לדעת. שמלחמה ומוות (אפילו של טרוריסט) זה לא דבר פופולארי - כמובן אלא אם כן הטרוריסט רצח מישהו קרוב אליך. הסיבה לכך שמלחמה היא לא דבר פופולארי זה בגלל החיים המודרניים שלנו שבהם הכול אבל ה-כ-ו-ל מתועד! אפילו המדינות והאזורים הכי אטומים הרמטית כמו ההפגנות באיראן או האירועים בבורמה (מיאמר) מתועדים מצולמים ומופצים בבאז מטורף לכל העולם ואחותו כדי שהוא ישפוט ויגזור את דינו לגבי אותם אירועים.


מלחמה זה לא דבר פופולארי
ככל שנקדים להבין את זה יותר מהר, כך גם נדע איך להתמודד עם הבעיה. אחד הפתרונות הכי טובים לחוסר פופולאריות של מלחמה היא הסברה ובכמויות מטורפות. ולא על ידי אנשי ציבור או "ספוקמן" שמתראיינים לטלוויזיה ונקלטים ע"י המראיינים אלא על ידי האכזריות של האויב, על ידי הקורבנות ועל ידי ההיגיון הפשוט (ארגון טרור שנבחר לנהל את העם הפלשתינאי VS צבא ההגנה לישראל).

חוסר הפופולאריות של המלחמה שישראל מנהלת בטרור לא מועבר כמסר לתרבות המערבית, יש להם איזשהו הבנה נאורה שמלחמה זה דבר רע ולטרור אין הסבר הגיוני. לכן אם אתה מנהל מלחמה, אתה רע. ואם אתה מנהל טרור זה פשוט סתם לא הגיוני.

החוסר פופולאריות של המלחמה שישראל מנהלת בכל אויביה כבר מזמן נדבק כחוסר פופולאריות בישראל, כשנאה כלפי ישראל, הפגנות נגד ישראל ועוד.

ההצלחה היא במסר ולא בשדה הקרב

מסתבר שההצלחה האמיתית במלחמה היא במסר ובתודעה הציבורית ולא בשדה הקרב, זה כמובן לא תמיד היה ככה. זה תקף בעיקר במצב שבו כל מה שאתה עושה מתועד והרי ברור שמלחמה גם לפני אלף שנים לא היתה דבר יפה אז עם הפצצות, טילים, טנקים ונשק שיש היום המלחמה היא דבר מכוער ולא פופולארי עוד יותר רק שהיום יש מי שיתעד אותה לנצח נצחים.
הסיבה שההצלחה היא במסר נובעת בעיקר בגלל התמיכה\חוסר תמיכה שאתה מקבל בפעולות שאתה מבצע. ככה לדוגמא חוסר תמיכה בישראל, הפגנות, שנאה נגד ישראל בדעת הציבור הבין לאומית בעצם מסרס מישראל את היכולת להגן על עצמה בזמן האמת. ועל מנת לשמור על דעת קהל חיובית כלפי ישראל וככה למנוע סירוס של כוחה של ישראל צריך להעביר את המסרים הנכונים לדעת הקהל.
אתן לכם דוגמא הכי פשוטה, יש לישראל את הנשקים הכי מתקדמים, טנקים, מטוסים, מסוקים, חיילים רבים ובכל זאת אין הצלחה מוחצת אל מול כמה מחבלים עם נשק משנות ה-70 ללא טנקים ללא טילים רציניים ללא כלום. ובכל זאת ישראל לא מצליחה לחסל את החאמס לדוגמא - זה נובע בעיקר בגלל שישראל מסורסת בהרבה מקומות בגלל דעת הקהל בגלל ה-U.N ועוד.

המסרים הנכונים

"המלחמה של ישראל בטרור" (לא המלחמה בעזה)
"חאמס הוא נבחר העם של הפלשתינאים" (ולא סתם ארגון טרור) הרי חאמס נתמך ע"י אותם אזרחים זה לא הופך אותם לשותפי טרור? ואם המערב יבין שהפלשתינאים בחרו בארגון טרור כנציג ממשלה- אז הם יבינו שמשהו לא בסדר בעם הפלשתנאי, וגם אם יטענו שהחאמס כפה את עצמו על הפלשתנאים אז יופי ישראל פועלת להפלת משטר הטרור וחיזוק האוכלוסיה.
"אזור נקי מנשק" (לא מצור ולא נעליים). ישראל שומרת על עזה נקי מנשק, מים, אוכל, חשמל, רפואה הכול נכנס מה שלא נכנס זה תחמושת טילים וקטיושות.
"מחבל מתאבד" צריך לזכור שמי שהורג יהודים בפיגוע התאבדות הוא לא נוצר באוויר, הוא פלשתינאי, טרוריסט שנתמך ע"י ארגוני טרור.
 ארץ ישראל שייכת ליהודים כל סנטימטר - וזה המסר שצריך להעביר, יש הבנה כלפי אוכלוסיית הפלשתינאים ויש להם אזורי מגורים והם מוזמנים לחיות שם בשקט תחת הסכם שלום.
"ישראל היא החומה שמונעת מהטרור להגיע למערב" - הרי לא מדובר במלחמת שהידים נגד ישראל, מדובר על איסלאם עולה, על הגירה איסלאמית, על טרור איסלאמי, על כיבוש דמוקרטי של אירופה בעזרת הגירה ושימוש באמצעים חוקיים.
"ספיגת הטרור נגד המערב" ישראל היא זו שסופגת את הטרור על בסיס יומי, ישראל היא המדינה המערבית היחידה בעולם שסופגת טרור על בסיס יומי! שמליוני אזרחיה מאוימים מפני טילים על בסיס קבוע.
- צריך להציג את ישראל כחוד החנית של המלחמה של המערב בטרור כנגד האיסלם הקיצוני והטרור. שאנחנו בעצם נלחמים לא רק על "הזכות להגן על עצמנו" או כדי להגן על עצמנו וכדומה אלא אנחנו נלחמים בטרור שבאותה מידה שהוא תוקף את ישראל הוא גם תקף את ארה"ב,בריטניה וספרד.
"הטרור לא נלחם בישראל - אלא בערכים של המערב והעולם החופשי" - ישראל היא המדינה החופשית והדמוקרטית היחידה במזרח התיכון - והטרור לא אוהב את זה, האיסלאם הקיצוני נלחם בישראל בגלל שהיא הנציגות היחידה של התרבות והעולם החופשי במזרח התיכון - אבל כשהאיסלאמים הקיצוניים רצו - הם גם תקפו את העולם המערבי בגלל מה שהוא מייצג חופש, זכות דיבור, זכויות נשים, הומוסקסואלים, זכויות אדם ועוד - מתקף נגד ישראל היא מתקפה נגד העולם החופשי, נגד אירופה הנאורה.

כמובן שיש עוד מונחים ומסרים שצריך להעביר למערב הנאור שאחרי מלחמת העולם ה-2 חשב שמלחמות נגמרו מהעולם וכל מי שמנהל מלחמה ארה"ב\ישראל ועוד הם אכזריים. ישראל פשוט קטנה וקל יותר להתנגד לישראל למרות שארה"ב פגעה ב-100 אלף אזרחים עיראקים (לא לוחמים, לא טרוריסטים - אזרחים!) ב-8 שנים בלבד מתוך 28 מיליון אוכלוסיה.

צריך לזכור שבעזה יש 45 רחובות, כיכרות, בתי ספר, בניינים ועוד שקרויים על מחבלים מתאבדים, אפילו קיים בית ספר על שם סאדם חוסיין. תרבות ועם שמהלל רצח והקרבה של חיים אפילו ילדים קטנים - זו התרבות שמקבלת תמיכה מכל אדם שהוא פרו-פלשתינאי באירופה הנאורה.
צריך לזכור גם שלא מדובר בכיכרות ורחובות בלבד, אלא בסוג של תרבות וסגידה כלפי מחבלים מתאבדים - שהכבוד העליון הוא להיות מחבל מתאבד ועל רגליה של התרבות הזו גדלים ילדים ונערים.

במילים אחרות - ישראל פשוט לא יודעת איך "למתג" את עצמה. הפלשתינאים כן יודעים איך למתג את עצמם והעולם הערבי שתומך בהם יודע טוב מאוד איך למתג את עצמם. הרי ההפגנות נגד ישראל הם לא בייסודן מאוכלוסיה אירופאית בלבד אלא גם מהמון מוסלמים שפשוט חיים באירופה, יש מדברים על מספרים של 40-50 מיליון מוסלמים מתוך 400 מיליון אירופאים שבאיחוד.

ולסיכום הנה סרטון על הגירה לאירופה ובעצם מה יקרה לאירופה בתוך 50 שנה
http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה