יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

צריך ארגון ימני חזק במדיה הבין לאומית

אפשר לראות כל מיני ארגונים שמאלנים שפועלים על מנת לספק מידע ולגשר בין העולם הבין לאומי לבין האמת שהם רוצים להציג בפניהם. יצא לי לראות המון ארגונים מאוד אנטי-ישראלים שמשתמשים במידע של הארגון "בצלם" על מנת להשוות בין כמות ההרוגים הפלשתינאים לבין היהודים ובעצם להראות שאנחנו רוצחים אותם בהמוניהם כביוכול למרות שהם מתעלמים מהעובדה שרוב אותם פלשתינאים שנרצחו באכזריות הם למעשה מחבלים מתאבדים, לא זה לא כינוי גנאי שלי כלפיהם. אלא פשוט מאוד בצלם מספק מידע עבורם כאילו כל מחבל מתאבד ששם על עצמו חגורה הוא בעצם פלשתינאי מסכן שנרצח. גם כאשר מדובר במשגרי טילים ורקטות מעזה שחוסלו ע"י צה"ל - עדיין מדובר באזרחים פלשתינאים שנרצחו.

אפשר לראות שגם דו"ח גולדסטון מבוסס על מידע של ארגוני שמאל - הרבה מידע של ארגוני שמאל. ולרוב המידע הזה מוטה וחד צדדי כמידע שמפורסם בטענה שיש להציג את הצד הפלשתינאי אבל התעלמות מהצד הישראלי פשוט עושה עוול.

לכן יש צורך בארגון מדיה ישראלי שיפרסם מידע החל מסרטוני הסברה, גראפיקה, סטטיסטיקות ועוד פרו ישראליות. כדי שלארגונים פרו-ישראלים בחו"ל (אם נשארו כאלה) יהיה על מה להתבסס.

אני גולש ברחבי האינטרנט האנטי-ישראלי ומצליח למצא אין-ספור של תוכן אנטי-ישראלי. למעשה התאמצתי למצא משהו פרו-ישראלי וגלתי שזו משימה קשה. ואם אני כישראלי לא מצליח למצא מידע פרו-ישראלי כשאני מחפש במכוון וטורח שעות על גבי שעות לאסוף מידע שכזה ואני לא מצליח למצא.. אז איך המסר הפרו-ישראלי יגיע לידיים של הקהילה הבין לאומית אם הוא טובע במסרים פרו-פלשתינאים?

אני מאמין שהצלחתה של ישראל לשרוד עד כה באהדה הבין לאומית היתה בעיקר השנאה כלפי האיסלם וגם ההבנה של הנצרות כלפי היהדות. אבל דברים משתנים.

דוגמאות די פשוטות קיימות לגבי המדיה בחו"ל ואפשר נורא בקלות לראות לאיזה צד היא נוטה ע"פ הכתבות שבה.
http://www.bbc.co.uk/news/world/middle_east/
הביטו למטה לגבי "מדינות" ותראו שישראל לא קיימת כישראל אלא כ"ישראל\פלסטין" במילים אחרות פלסטין לא ישראל. תעברו ללשונית "טריטוריות" בכל המזרח התיכון הטריטוריה היחידה שיש היא "רמת הגולן" טוב נו.. נחמד לפחות שהם לא כתבו שמדובר ב"סוריה\ישראל".

מבחינת העולם - אנחנו כובשים, רוצחים את יושבי הארץ ומשתלטים על כל אדמותיהם, לנו יש צבא ולפלשתינאים יש מקלות ורוגטקה, לנו יש כלכלה צומחת לפלשתינאים יש ????, לנו יש כח עצום בארה"ב ותמיכתה של המעצמה הכי גדולה בעולם (כבר לא כל כך) ומה לפלישתנאים יש???
במילים אחרות הכשלון של העם הפלשתינאי להצליח כמדינה תמיד נמצא כביוכול באשמתנו ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה